System „Moje ING" jest chwilowo niedostępny

29 listopada 2018, 16:06
money-256314_960_720
Fot. jarmoluk/Pixabay

Bank ING poinformował, iż jego usługa „Moje ING" jest chwilowo niedostępna. Władze instytucji przepraszają klientów za utrudnienia. 

Ważna informacja! System Moje ING jest chwilowo niedostępny. Nie można zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Występują również problemy z płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów. Nie działa także infolinia. Bank od razu podjął działania, aby najszybciej usunąć problem. O wszelkich zmianach klienci będą informowani na bieżąco.

Źródło: Zespół ING Banku Śląskiego

CyberDefence24
CyberDefence24
KomentarzeLiczba komentarzy: 1
klient
piątek, 30 listopada 2018, 07:59

Nie jest w interesie banku, aby informować klienta co było powodem problemów, zapewne nic się nie dowiemy.

Reklama C24-A1
Reklama
Tweets CyberDefence24