T-Mobile ofiarą incydentu. Firma potwierdza naruszenie danych

27 listopada 2019, 09:27
14991828566_9e661f4fe8_b
Fot. Mike Mozart/flickr

Dane ponad miliona klientów T-Mobile padły ofiarą złośliwej kampanii hakerskiej. Władze firmy potwierdziły wystąpienie naruszenia oraz zapewniły o podjęciu natychmiastowej reakcji. Specjalne oświadczenie w tej sprawie zostało opublikowane na oficjalnej stronie koncernu.

W komunikacie władze amerykanskiego oddziału T-Mobile poinformowały o incydencie, w wyniku którego dane niektórych użytkowników mogły zostać naruszone. Koncern zapewnia, że wszystkie informacje finansowe oraz numery ubezpieczenia społecznego są w pełni bezpieczne.

Zgodnie z treścią opublikowanego oświadczenia zespół ds. cyberbezpieczeństwa T-Mobile wykrył złośliwą kampanię oraz podjął natychmiastowe działania w celu jej neutralizacji. Specjaliści wskazują, że incydent dotyczył użytkowników posiadających konto prepaid T-Mobile. Sprawa od razu została przekazana władzom.

„Dane, do których hakerzy uzyskali dostęp, to informacje powiązane z kontem prepaid, w tym imię i nazwisko, numer telefonu oraz numer konta” – czytamy w komunikacie na stronie firmy. Władze koncernu podkreśliły, że bardzo poważnie podchodzą do kwestii bezpieczeństwa danych swoich klientów.

T-Mobile przeprasza swoich odbiorców za incydent oraz wszelkie konsekwencje z nim związane. Jednak czy słowa firmy odbudują zaufanie poszkodowanych klientów? Wydaje się, że sytuacja może mieć wpływ na odbiór marki i postrzeganie jej jakości zabezpieczeń wśród użytkowników.

KomentarzeLiczba komentarzy: 0
No results found.
Tweets CyberDefence24